Produkty sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją dystrybutora lub producenta.

Okres gwarancji wynosi 24 miesięce.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

Reklamację należy zgłosić pisemnie na podane w Regulaminie adresy Sprzedawcy: Leganto.pl ul. Pestalozziego 5/5, 82-300 Elbląg.

W wypełnionym formularzu reklamacyjnym należy podać dane kupującego, datę zakupu, numer zamówienia oraz opisać szczegółowo wadę produktu i okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany powyżej.